Известие

Collapse
No announcement yet.

motor system failuture, ABS Failuture, ASR Failuture

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • motor system failuture, ABS Failuture, ASR Failuture

    Здравейте колеги. Днес сутринта имах проблем с ръчната. Блокирало ми е дясното колело. Мъчих я, мъчих я-не иска да отпуска. Майстора ми ходил да я пробва след обяд, но ми каза, че не успял да направи нищо, понеже чукал някъде от доло под колата и отпускала, но пак задържала след това. ABS и ASR симптомите го отдавам на това, понеже преди 3-4 дни пак ми беше затегнала ръчната и като отпусна надписите изчезнаха, също и лампичките. Преди малко се върнах от работа и реших да отида и да я препаля, но след запалване лампата за двигателя не ми изгасна, също така ми изписа на борда Motor System Failuture, а сутринта такива драми нямаше и колата не е бутана от паркинга. Интересува ме, причините могат ли да бъдат:
    1) Поради факта, че от снощи е пред блок и не стои в гараж. Следователно да е замръзнала.
    2) Не ми е първа младост акумулатора, понеже след като я купих, бях в КАТ на преглед и имах проблем и не успя да запали, та я бутнахме и запали. От тогава явно подбуди и нямах проблеми, освен ако не оставя радиото или някоя врата отворена 3-4 минути без да е запалена колата. Та, може ли да е от акумулатора?
    П.С. На никой не пожелавам да вижда тази лампа!!! Адски страшно е и просто си нямате на представа какви мисли ми минават. Дано е от шибания акумулатор!!! Или да е замръзнала, принцеската.

  • #2
    ABS-сът си е от блокиралата ръчна. Ял съм го тоя.
    Колкото до инжекционът, от какво е светнал, трябва да се види на диагностика. Другото е хвърляне на боб.
    Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

    Comment


    • #3
      Първо да видим как ще я бъде с тази ръчна, после евентуално мога да мисля за посещения в сервиз за диагностика. Четох подобни теми с други чекове и се споменаваше и дрЪт акумулатор, та затова го вметнах като вариант и тук. Притеснява ме даже да я паля с този чек, камо ли да я карам. Определено ще се ходи на диагностика, но времето ще покаже кога...и тук има 2-3 сервиза на кръст с такава "техника" и дано поне да разбират. Моля и други да споделят мнение по въпроса, всичко ми е от полза. Дано и тук да има вариант за акумулатор, който прави мизерии през зимата с разни чекове, че с тоя чек косата ми настръхва като видя символа...
      П.С. Забравих да спомена, колата е Alfa Romeo 147 1.6 120hp.
      Last edited by UNBREAKABLE; d.m.y г., 21:26.

      Comment


      • #4
        Първоначално публикувано от UNBREAKABLE Покажи съобщение
        Първо да видим как ще я бъде с тази ръчна, после евентуално мога да мисля за посещения в сервиз за диагностика. Четох подобни теми с други чекове и се споменаваше и дрЪт акумулатор, та затова го вметнах като вариант и тук. Притеснява ме даже да я паля с този чек, камо ли да я карам. Определено ще се ходи на диагностика, но времето ще покаже кога...и тук има 2-3 сервиза на кръст с такава "техника" и дано поне да разбират. Моля и други да споделят мнение по въпроса, всичко ми е от полза. Дано и тук да има вариант за акумулатор, който прави мизерии през зимата с разни чекове, че с тоя чек косата ми настръхва като видя символа...
        П.С. Забравих да спомена, колата е Alfa Romeo 147 1.6 120hp.
        За да отпусне ръчната, трябва да загрееш жилата в най-ниската им точка, под надлъжната щанга, но не с поливане с топла вода, а с топъл въздух.
        Като запалиш, щом няма и "впечатляващи" звукови ефекти, може да не се притесняваш много. По-принцип е възможно да набие грешки от слаб акумулатор, но когато го заредиш и запалиш, предупреждението за грешка трябва да изчезне след няколко секунди. На диагностиката ще се види, какви са били грешките.
        Alfa Romeo 1.9 JTD 00 sigpic

        Comment


        • #5
          Може да е от акумулатора.

          Иначе - не се шашкай, може да набие хиляда грешки и пак да работи Грешките не могат да счупят мотора, те са просто индикация за неизправност по инжекционната система, дори и фалшива.

          Пробвай да раздвижиш жилата на ръчната като ги кълчиш с ръка. Или вкарай колата в топъл гараж. Във всеки случай, ще е временно решение. Сменяш ДВЕТЕ жила с нови и забравяш за проблема. А дотогава, избягвай да използваш ръчната
          Last edited by tonov; d.m.y г., 22:34.
          166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
          ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

          Comment


          • #6
            Като цяло избягвайте да ползвате ръчна зимата в големи студове. Аз съм замръзвал няколко пъти миналата зима и то с нови жила
            sigpic
            Автосервиз, Варна, ул.Наум 8, 0888757558
            Alfa Romeo GT 1.9 16v 05'

            Comment

            Working...
            X